Странка српске реформе
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Странка српске реформе

Званични форум еРепублик политичке организације
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  ТражиТражи  Региструј сеРегиструј се  Приступи  

 

 Текст програма (14.10.09.)

Go down 
АуторПорука
Admin
Admin



Број порука : 8
Join date : 21.10.2009

Текст програма (14.10.09.) Empty
ПорукаНаслов: Текст програма (14.10.09.)   Текст програма (14.10.09.) EmptyThu Oct 22, 2009 3:24 am

ПОЛИТИЧКИ ПРОГРАМ




1. Опште одредбе

Странка српске реформе (даље ССР) је демократска странка десног центра која се залаже за владавину права, једнакост и просперитет свих грађана е-српског држављанства без обзира на њихово верско опредељење и националност. ССР гарантује да ће се борити против сваког омаловажавања и дискриминације свих националних мањина које живе у еСрбији и који прихватају еСрбију као своју државу, а самим тим и њене законе и правила. Подржавамо отворено исказивање мишљења и конструктиван дијалог као решење за превазилажење проблема унутар еСрбије. Отворени смо за све грађане који сматрају да програм и идеологија ССР-а на најбољи начин заступају и представљају њихове циљеве и идеале.



2. Идеологија

2.1. Однос ССР-а и РЛ политичких странака

ССР се дистанцира од свих политичких странака из стварног живота (даље РЛ) и њихових идеологија. Међутим, задржавамо право да у својој е-политици уносимо елементе из РЛ с обзиром да је цео еРепублик направљен као симулација у којој је преплитање РЛ и саме игре, нажалост, неминовно. Како смо ми сви играчи потекли из стварног, а не имагинарног света сасвим је природно да дешавања из РЛ утичу у одређеној мери на доношење одређених ставова по питању политике у самом еРепублик-у.


2.2. Однос ССР-а према члановима РЛ политичких странака

Упркос ставу из тачке 1 (дистанцирање од свих РЛ странака), ССР-у могу приступити играчи са ангажовањем у било којој РЛ политичкој странци, под условом да поштују програм и статут странке (који су у потпуности везани искључиво за еРепублик и нису примењиви у РЛ) и да се у свом деловању се дистанцирају од деловања својих РЛ политичких странака.


2.3. Однос ССР-а са е-политичким странкама

ССР се залаже за сарадњу са е-странкама сличне идеологије и програма, али не искључује дијалог са е-странкама другачије идеологије у циљу смањивања непремостивих разлика и проналажења најбољих решења у ситуацијама када је то у интересу еСрбије и када се одступање од ставова зарад интереса државе не може избећи. Желимо да имамо коректан однос са свим странкама јер их сматрамо не само политичким противницима већ и сарадницима, тако да неоснованих оптужби и напада зарад политичких циљева, са наше стране, неће бити.


2.4. Једнакост свих држављана еСрбије

ССР ће се својим деловањем трудити да обезбеди што већи и бржи економски, војни и сваки други просперитет СВИХ држављана еСрбије, без обзира на политичку оријентацију, статус (функцију) и искуство у игри. У том смислу, ССР ће активно радити на ангажовању што већег броја стручњака у областима образовања и дијалога са грађанима како би сви могли да стекну искуство и на тај начин буду у могућности да излажу своје идеја и размишљања.


2.5. Оригиналне регије еСрбије и еКосово и Метохија

ССР се залаже за очување и развој свих 7 оригиналних регија еСрбије, као и за додавање еКосова и Метохије као осме оригиналне регије еСрбије са високом продуктивношћу гвожђа. Сматрамо битним да свака регија има основно - болницу највишег квалитета, како би сви нови играчи били у могућности да напредују без обзира на њихову локацију.


2.6. Приоритети територијалног проширења еСрбије

-еХрватска: О овој земљи не треба трошити пуно речи, били смо под њиховим ропством, вршили су политичко преузимање наше земље (ТО), уништавали нам економију итд. Уз све то, као припадници противничког војног савеза, сигурно су наш најозбиљнији противник у еРепублик-у. Јасно, у складу са ставом 1, ми наше односе са овом државом базирамо пре свега на њиховим ставовима и претходним потезима у игри, а не на нашим међусобним РЛ односима.

-еБиХ: Питање еБиХ сматрамо изузетно комплексним. ССР ће се залагати за престанак дискриминације еСрба у еБиХ и у складу са тим ће подржавати деловање ДСС (Демократске странке Српске). Уколико дипломатска иницијатива не уроди плодом и еСрби и даље буду лишавани својих права, ССР ће уз консултације са ДСС-ом подржати војне акције еСрбије према еБиХ, уколико такво деловање неће нанети штету еСрбији.

Уколико еКосово и Метохија не буде уврштено у еРепублик као оригинална регија еСрбије ССР ће као примаран циљ поставити анексију поменуте области.

ССР ће се увек залагати само за пажљиво испланиране, тактички и стратегијски усавршене војне акције и спремна је да чује мишљење и прими савете од свих држављана еСрбије по овом питању. Не желимо никакве брзе потезе, нити потезе одрађене на своју руку, без подршке војног савеза чији смо члан.


2.7. Војни савези еСрбије

ССР сматра да је еСрбија на добром путу да постане једна од највећих сила у еРепублик-у и, сходно томе, да е-српска спољна политика треба да се базира на остваривању НАШИХ националних интереса, јачању позиције у војном савезу у коме се налазимо и стремљењу да ми постанемо лидери у истом (за разлику од тренутне ситуације која је таква да еСрбија има знатно мањи утицај него што, пропорционално својој снази, заслужује). Наш утицај у војном савезу коме припадамо могуће је ојачати само комбинацијом две ствари:

1) Повећање војне моћи еСрбије, која је главно мерило утицаја у војним акцијама савеза и нашег доприноса истима
2) Правилна дипломатија према савезу, што подразумева заступање интереса еСрбије унутар савеза, залагање за подршку савеза акцијама које су значајне за еСрбију и тежњу да се наш утицај у савезу повећава у складу са порастом наше војне моћи. еСрбију у савезу треба да заступају особе способне за конструктиван и цивилизован дијалог, којима је на првом месту еСрбија и које се неће устручавати да отворено кажу своје ставове и противљење евентуалним одлукама на штету еСрбије.

У случају да војни савез чији смо члан испољи непоштовање и анимозитет према интересима еСрбије, ССР ће се (у зависности од начина на који је то непоштовање испољено) залагати за ускраћивање подршке одређеним акцијама савеза као облик блаже реакције. Драстична и крајња мера била би иступање из савеза, али само под условом да постоји оствариво алтернативно решење у том тренутку, у виду:

1) војне неутралности
2) приступања другом војном савезу
3) учешћа у оснивању и организовању потпуно новог војног савеза


2.8. еРепублик

ССР ће доносити предлоге за побољшање самог еРепублика као игре јер сматрамо да, иако је еРеп изузетно квалитетно и комплексно одрађен, и даље постоји пуно простора за усавршавање саме игре у целости (нпр. могућност одузимања држављанства, избацивања играча из политичких странака уколико се тако нешто изгласа у самој странци и др.)



3. Унутрашња политика

3.1. еУстав еСрбије

ССР ће интензивно радити на доношењу и усвајању еУстава еСрбије. еУстав би требао да буде највиши правни акт државе и да дефинише основе функционисања свих државних система у еСрбији, као и да представља начелне моралне кодексе понашања свих становника еСрбије.
У овом тренутку је тешко пронаћи начин за санкционисање играча који би прекршили еУстав, али ССР сматра да би правилна едукација играча по овом питању помогла да број таквих играча (који крше еУстав) буде сведен на ниво статистичке грешке.
У сваком случају, ССР ће се трудити да пронађе начин за санкционисање свих играча који крше еУстав за што више тачака овог правног акта.
еУстав би морао да буде усвојен у Конгресу са 2/3-ском већином (што имплицира да би било пожељно да све политичке странке учествују у писању истог), а касније усвојен простом већином, изборном вољом држављана еСрбије, на референдуму.


3.2. Увођење референдума

Референдум би могла да организује једино владајућа странка (или коалиција). Резултати референдума не би били обавезујући, изузев у ситуацијама када би било другачије наглашено.
Предлажемо да се уведе пракса да на референдум мора да изађе бар 2/3 играча од броја играча који су учествовали на последњим конгресним изборима (пре тог референдума), у циљу постизања легитимности резултата самог референдума.
Одавде следи да би улога референдума била слична као у РЛ, тј. испитивање ширег јавног мњења у неким ситуацијама када власт није сигурна да би неки њен потез или одлука (од суштинског државног значаја) наишла на одобравање већине народа.


3.3. Транспарентност јавних институција

Залажемо се за транспарентност свих јавних институција у оној мери у којој то не омета државну безбедност. Мислимо да је тренутни ниво транспарентности у еСрбији низак и да се озбиљно мора радити на његовом повећању. У складу са тачком о једнакости свих грађана, сматарамо да сваки грађанин има право да добије правовремене и тачне нформације о дешавањима у државним институцијама. У ту сврху ће ССР оформити страначки тим за контролу рада Владе.


3.4. Деполитизација војске

Ово је једна од примарних ствари коју ће ССР покушати да интензивира.
У теорији, у еСрбији, није дозвољено бавити се истовремено политиком и учествовати у војној организацији, али у пракси смо сведоци постојања одређеног броја политички активних играча са аватарима разних формација војске еСрбије. За нас, таква пракса је недопустива, што не значи, наравно, да би члановима војске било забрањено да на свим изборима дају свој глас било којој политичкој опцији. Сматрамо да постоји довољно способних међу активним играчима, како у политици тако и у војсци, те је стога непотребно вршење више функција које може довести само до сукоба интереса.


3.5. Формирање стручних савета (Војска и економија)

ССР ће иницирати формирање стручних савета при Министарству одбране и Министарству економије који ће се састојати од људи који су у прошлости имали доказано добре идеје у овим областима, као и људи који имају искуства у овим областима у РЛ (без обзира на њихову политичку оријентацију или политичку неангажованост).

Улога ових савета ће бити да што више помажу својим предлозима и идејама поменутим министарствима, која ССР сматра кључним за напредак еСрбије. То не значи да ће остала министарства бити занемарена, али сматрамо да за њих није потребно оснивање додатних стручних савета с обзиром на мању комлексност њихових функција. Биће формиран и Економски одбор ССР-а са задатком да својим идејама и предлозима помогне развој економије еСрбије.


3.6. Одбор за унутрашњу/спољашњу политику и економију ССР-а

Овај одбор ће се бавити питањима реформе е-српске војске, писањем нових и систематизацијом постојећих туторијала, организовањем бејби бумова, помагањем и образовањем нових играча и сл. Биће формиран и Економски одбор ССР-а са задатком да својим идејама и предлозима помогне развој економије еСрбије.


3.7. Донирање голда добијених уласком у Конгрес

Залагаћемо се да сви голди добијени од конгресних медаља буду донирани у Народну банку Србије.
На овај начин, еСрбија би зарадила 200 голда на месечном нивоу, што је изузетна сума, а такође овим чином би конгресмени показали да нису ушли у Конгрес само зарад страначке и личне промоције, већ да су спремни да истински раде за добробит целе еСрбије.


3.8. Реформе у доношењу закона у Конгресу

Ова тачка би заживела уколико би дошло до до усвајања еУстава. По нацрту ове реформе, конгресмени би могли да предлажу измене старих и усвајање нових уставних закона. Начин на који би то било омогућено ће бити представљен у нацрту еУстава који ће предложити ССР.


3.9. Национализација државних институција и војске еСрбије

Ова тачка подразумева залагање ССР-а да чланови е-српских државних институција и војних формација еСрбије могу постати ИСКЉУЧИВО играчи са е-српским држављанством што по нама представља логичан потез јер ССР не жели да еСрбија војно јача држављане других е-земаља нити оставља могућност учешћа истих у државним институцијама.
Међутим, с обзиром да је досадашња пракса била да припадници војске учествују у разним ТО и АТО акцијама (политичка преузимања држава и одбрана других држава од истог), након регрутовања у војску еСрбије, подржаваћемо узимање страних држављанстава припадника војске у те сврхе.

НАПОМЕНА
Ова тачка није у супротности са општим одредбама ССР-а у којим се говори о борби против дискриминације националних мањина. ССР апсолутно прихвата учешће свих играча у државним институцијама и војсци еСрбије, а припадници су националних мањина, али искључиво уз услов да поседују е-српско држављанство. Рaзликујмо терминe „национална мањина“ и „страни држављани“.


3.10. Формулар за добијање е-српског држављанства

Овај формулар би обавезно морао да попуни сваки претендент за добијање е-српског држављанства. Он ће омогућити е-српским конгресменима лакше доношење одлуке о томе који играч заслужује да добије наше е-држављанство а који не.
За осмишљавање формулара би био задужен Министар унутрашњих послова еСрбије.



4. Спољна политика

4.1. PEACE

ССР се залаже за што веће јачање утицаја еСрбије у PEACE-у. ССР жели да еСрбија постане доминантна држава-чланица у овом војном савезу, с обзиром на потенцијал који поседујемо и с обзиром на чињеницу да је еСрбија једна од земаља са највећом популацијом у еРеп-у, а самим тим и PEACE-у. Посебно нам је битно како ће се развијати даљи односи са еМађарском као највећим пријатељем, најјачом силом и северним суседом. Све три ствари је потребно узети у обзир при грађењу будућих односа са еМађарима.


4.2. Појачан рад дипломатије и амбасадора

ССР ће се залагати за јачање односа између еСрбије и нама пријатељских и савезничких земаља, што може да резултује повећањем нашег угледа и утицаја и у самом РЕАСЕ савезу. Такође, залагаћемо се за побољшање односа са свим осталим државама које су на било који начин изразиле непријатељство према еСрбији, осим са еХрватском и еБиХ, а у границама у којима то побољшање не ремети наше односе са партнерима из војног савеза коме припадамо. Побољшање односа подразумева појачан дипломатски рад у тим земљама у циљу промене њихове политике према еСрбији.

Зарад остваривање ових циљева, ССР ће се залагати за појачан рад свих наших амбасадора и јасно дефинисање њихових обавеза. Тачно ће се знати које су заједничке обавезе свих амбасадора, а које су обавезе појединих амбасадора у зависности од земље у којој се налазе. Желимо да повећамо активност наших амбасадора и тиме појачамо степен наше дипломатије која је тренутно на веома слабом нивоу по нашем мишљењу.


4.3. еЦрна Гора и еМакедонија

Подржаћемо увођење еЦрне Горе и еМакедоније у еРепублик и остваривање добросуседских односа и сарадње у свим погледима са ове две земље.
Међутим, у случају да оне на било који начин непријатељски буду деловале према еСрбији, или приступе противничком војном савезу, залагаћемо се за превентивне војне интервенције у тим земљама (с обзиром да ће то бити суседне земље еСрбији и да ће самим тим постојати опасност од војних напада противничких војних савеза са тих територија).


4.4. еАлбанија

Уколико дође до увођења еАлбаније у еРеп, ССР ће ту земљу аутоматски сматрати противником еСрбије. У том смислу, залагаћемо се за јачање пограничних регија са том земљом, али нећемо инсистирати на војним операцијама, већ ћемо дати шансу еАлбанији да нас увери да нема непријатељски став према нама или нашим савезницима у и ван окружења.


4.5. еГрчка

ССР ће се залагати за отопљавање односа са еГрчком. У РЛ свету ова држава је искрени пријатељ Србије, док смо у еРеп на супротним странама. Сматрамо да би преокретање еГрка на нашу страну било могуће јаким радом наше дипломатије, с обзиром на РЛ пријатељство које нас веже, а да би од тога имали доста користи.
Међутим, сматрамо да је питање односа са еГрчком једно од комплекснијих питања наше спољне политике с обзиром да постоји могућност да се еСрбија прошири на Централну Грчку, која је област са високим ресурсима гвожђа.
С обзиром да постоји могућност да еСрбија добије еКосмет као оригиналну регију са високим ресурсима гвожђа, или у најгорем случају, да еСрбија кроз рат дође до еКосмета, ССР предлаже да се идеје о нападању еГрчке потисну у други план док се не види како ће се завршити увођење еКосмета у игру.


4.6. Промоција РЛ Србије

ССР ће радити на промоцији Србије у свим земљама које нису у довољној количини упознате са српском историјом, културом, традицијом и обичајима. Трудићемо се да свим тим земљама приближимо српски народ, да их упознамо са познатим и успешним Србима из разних области кроз историју и садашњост.
Циљ ССР-а овим акцијама биће остваривање РЛ пријатељстава са људима из разних земаља, почевши од америчког континента, преко Европе, па до Азије, без обзира да ли смо у игри пријатељи или не. Сматрамо да је игра игра, ту можемо да ратујемо, да будемо непријатељи и да се боримо једни против других, али промоција РЛ Србије међу тим људима је нешто што излази ван оквира ове игре – на тај начин ми би постали прави амбасадори своје земље и добили би нове пријатеље, како личне, тако и целе Србије. А то би, по нашем мишљењу, представљало већу добит и сатисфакцију него освајање свих е-земаља и покоравање целог е-света.
Назад на врх Go down
https://reforma.forumsc.net
 
Текст програма (14.10.09.)
Назад на врх 
Страна 1 of 1
 Similar topics
-
» Текст Статута

Permissions in this forum:Не можете одговорити на теме у овом форуму
Странка српске реформе :: Акти Странке српске реформе :: Политички програм-
Скочи на: